fredag den 28. december 2012

Bag jul...

 

 
Glædelig bag jul.... :-) Ja eller hvad man nu kan sige....
 
Her er tiden fløjet afsted med sygdom.. desværre.. Siden Isa lagde sig med skoldkopper d 6 december, har vi faktisk ikke været sygdomsfrie.. :-( Men lige nu har vi da heldigvis kun mig som er godt forkølet, så det er da til at holde til..

Men jeg har intet fået lavet op til jul, som jeg ellers havde håbet.. Hama Perlerne ligger stadigvæk i deres poser, De gode råd blev aldrig bagt, Juleklippene bliv aldrig klippet, men alligevel er det da blevet jul i hjemmet..




Nissen kom da på besøg... :-)
 



 
Juletræet blev da også pyntet :-)
 
 
og Julemanden kom forbi....

1 kommentar:

  1. Hej Heidi...

    Tillykke - det var dig, der vandt min giveaway fra Trendsales. Send mig din mailadresse, så sender jeg den videre, så du kan få dit vip og klip :)

    Kh. Betine.

    SvarSlet